Bliv Sponsor

Virksomheder kan støtte Dikes arbejde gennem et sponsorat. Som erhvervssponsor er du med til at støtte foreningens daglige arbejde – og dermed er du med til, at mennesker med handicap får nødvendig retshjælp af kompetente advokater og specialkonsulenter. Et sponsorat til en velgørende forening som Dike pynter på virksomhedens CSR-regnskab.

Derfor skal I støtte Dike

Arbejdet i Dike er i høj grad relevant at støtte, hvis du eller din virksomhed ønsker et samfund, hvor retssikkerheden er intakt og gælder for alle – også for mennesker med handicap.

Arbejdet er desuden vigtigt at støtte, hvis du mener, at mennesker med handicap skal have mulighed for at leve et udadvendt, aktivt og meningsfyldt liv.

Det går støtten til

Pengene går fx til at yde akut telefonisk hjælp til en borger, hvis vedkommende har modtaget et afslag. I denne akutte fase er det vigtigt med hurtig hjælp, da der kan være vigtige svarfrister, der skal overholdes.

Desuden går pengene til at afholde temadage og kurser for såvel pårørende som handicappede. Kurserne vil i høj grad have fokus på at sætte borgerne bedre i stand til selv at tage hånd om deres retssikkerhed. Endelig vil en del af midlerne gå til systematisering og behandling af medlemsdata, så der opnås et bedre statisk materiale i forhold til handicappede borgeres retssikkerhed.

Det får din virksomhed

I får støttet et ærværdigt formål: At give mennesker med handicap bedre liv. Desuden får virksomheden omtale på Dikes hjemmeside. Som erhvervssponsor er du med til at støtte foreningens daglige arbejde – og dermed er du med til at mennesker med handicap får nødvendig retshjælp af kompetente advokater og specialkonsulenter. Et sponsorat til en velgørende forening som Dike pynter på virksomhedens CSR-regnskab.

Foreningen Dike indberetter det sponsorerede beløb til SKAT. Som udgangspunkt er alle sponsorbidrag fradragsberettigede og betragtes som en reklameudgift jf. Ligningsloven §8, stk. 1. Læs mere på Retsinformation.dk under §8 og §8 A.

Bliv Sponsor for Foreningen Dike

Min virksomhed ønsker at sponsorere et beløb for at støtte foreningens arbejde.
Læs vores betingelser her