Almindeligt medlemskab

Et ALMINDELIGT MEDLEMSKAB koster 175 kr. om året og er typisk for handicappede borgere med funktionsnedsættelser. Det giver 1 stemme på generalforsamlingen.

Med et almindeligt medlemskab af foreningen Dike har du mulighed for at få rådgivning og retshjælp af Dikes specialkonsulenter eller advokater.

ALMINDELIGT MEDLEMSKAB

Fortløbende abonnement (fornys automatisk)

DKK175.00 / årligt

DKK175.00 / yearBliv medlem

BETAL MED
VISA/MASTERCARD

Læs vores betingelser her

ALMINDELIGT MEDLEMSKAB

Et års abonnement (fornys ikke automatisk)

DKK175.00 / årligt

DKK175.00Tilføj til kurv

BETAL MED
MOBILEPAY, BANKOVERFØRELSE,
VISA ELLER MASTERCARD

Læs vores betingelser her

Ønsker du et fortløbende medlemskab skal du vælge den hvide boks, hvor du kan betale med Visa, Visa/Dankort eller Mastercard, så dit medlemsskab fornys automatisk årligt.

Ønsker du kun at tegne medlemskab for et år, skal du vælge den blå boks, hvor du kan betale via MobilePay, Visa, Visa/Dankort eller Mastercard eller bankoverførsel. Her fornys dit medlemskab altså ikke automatisk.

Du kan til enhver tid opsige dit medlemsskab.

Din støtte gør en forskel!

Dit medlemskab af Foreningen Dike er med til at hjælper borgere med handicap til aktive liv gennem vejledning og rådgivning om rettigheder og gældende lov og retspraksis. Dermed sættes de i stand til at leve aktive liv, hvor de deltager på lige fod med alle andre i samfundsliv, job, uddannelse, fritidsaktiviteter osv.